Bytte til HomeNet
Postet av 0600 Hoff Terrasse Sameie den 23. Okt 2021
Hei,
Da nærmer 1 november seg og fra den datoen er avtalen vår med Telenor kabel-TV sagt opp.
Vi håper alle blir fornøyde med den nye løsningen som er betydelig mer fremtidsrettet enn den vi hadde fra Telenor. Telenor sendte nettopp varsel om at de kommer til å sette opp prisen på ytterligere fra 2022 til 417,- i måneden så for de aller fleste blir dette ikke bare en mye bedre løsning teknisk sett, men også rimeligere.
Styret vil i løpet av november sette av to kvelder for å samle inn ett modem og én dekoder fra hver seksjon som skal tilbakeleveres til Telenor, vi kommer tilbake med dato og tidspunkt senere.
Alle har nå fått installert fiber i sine seksjoner og dette er allerede i drift selv om avtalen ikke begynner å løpe før 1 november. Spørsmål rundt bredbåndsleveransen må rettes til HomeNet.
Til dere som har bestilt TV-tjenester enten via RiksTV eller Allente og har spørsmål rundt dette må kontakte kundeservice hos de respektive leverandørene.
Styret kan ikke kontaktes for supporthenvendelser.
38 99 01 00 | 21 02 27 13 | 815 22 022 |
5 Kommentarer
Kommentarer
-
Frank Tidemann
Det samles inn på mandag. Det kommer info på nettsiden og i oppgangene i kveld om dette. /Frank
08 desember 2021 -
Aina Halfstad
Hei. I dag kom det endelig en for å se på det, og det var feil i installasjon. Men han fikset, så nå har jeg ivhertfall internett. Men det var litt styr, det må jeg innrømme. Mange ulike som skulle involveres og ikke snakket så godt sammen. MEN happy nå altså:)
03 november 2021 -
Frank Tidemann
Hei Aina, Jeg snakket med de før helgen og da nevnte de at det så ut som om det var i underkant av 10 boliger som ikke var tilkoblet, hvorav noen kanskje hadde tatt ut stikkontakten. Det gjelder tydeligvis ikke i ditt tilfelle så jeg håper de får rettet dette raskt. Antallet uten nett på fredag utgjorde under 0,5% av nyinstallsjonene. /Frank
01 november 2021 -
Aina Halfstad
Vet ikke styret skal kontaktes vedr internett. Men ville bare si fra at det funker ikke hos oss, og heller ikke hos naboen. Jeg kontakter Homenet, men hadde vært greit å vite om det gjelder mange, og evt er et kjent problem. Mvh Aina, HV24
01 november 2021
Logg inn for å skrive en kommentar.